Stres w pracy lekarza. Jego rozpoznawanie i sposoby radzenia sobie z nim.

Formularz rejestracyjny

Uwaga - to wydarzenie jest wydarzeniem wewnętrznym. Oznacza to, że rejestrację mogą zgłosić jedynie osoby posiadajace pracownicze konto LDAP/AD. Do przyjęcia zgłoszenia wymagana jest rejestracja adresem e-mail zarejestrowanym w domenie organizacji oraz uwierztelnienie konta hasłem użytkownika.

Pole opcjonalne
Prosimy uważnie i poprawnie wprowadzić adres e-mail, poza korespondencją wykorzystamy go do zbudowania informacji o nazwie użytkownika
Wprowadź hasło do konta pracowniczego

OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA SZKOLENIA O WYRAŻENIU ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

W związku z uczestnictwem w szkoleniu Stres w pracy lekarza. Jego rozpoznawanie i sposoby radzenia sobie z nim. w terminie 22 marca 2018 - 22 marca 2018 organizowanym przez Centrum Kształcenia Podyplomowego, Doskonalenia Zawodowego i Symulacji Medycznej wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych nr 679/2016 z 27 kwietnia 2016 roku. Oświadczam, iż przyjmuję do wiadomości, że:
  1. Administratorem tak zebranych danych osobowych jest Wojskowy Instytut Medyczny w Warszawie. Dane kontaktowe do Inspektora danych Osobowych pbaran@wim.mil.pl, nr tel. 261816912.
  2. Moje dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji szkolenia, przeprowadzenia egzaminu oraz prowadzenia ewidencji wydanych zaświadczeń, ewaluacji, kontroli, monitoringu i sprawozdawczości usług szkoleniowych realizowanych przez Centrum Kształcenia Podyplomowego, Doskonalenia Zawodowego i Symulacji Medycznej Wojskowego Instytutu Medycznego.
  3. Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z brakiem możliwości udziału w szkoleniu. Dane uczestnika będą przechowywane przez okres 5 lat od zakończenia szkolenia.
  4. Mam prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.