• MEDYCYNA XXI WIEKU

  • II Zjazd Naukowy Polskiego Towarzystwa Biologii Medycznej
    i XI Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Sekcji
    Immunotoksykologii i Immunomodulacji PTIDiK

    31.05.2016 - 05.06.2016

  • Tematy wiodące konferencji:

    MEDYCYNA REGENERACYJNA I BIOTECHNOLOGIA,
    IMMUNOLOGIA DOŚWIADCZALNA I KLINICZNA, BIOLOGIA NOWOTWORÓW,
    BIOLOGIA KOMÓRKI, DIAGNOSTYKA I GENETYKA MEDYCZNA,
    BIOLOGIA I MEDYCYNA ROZWOJU

  • Rejestracja

    28.01.2016 - 15.05.2016

O konferencji

II Zjazd Naukowy Polskiego Towarzystwa Biologii Medycznej i XI Konferencja Naukowo-Szkoleniowa Sekcji Immunotoksykologii i Immunomodulacji PTIDiK

Rodzaj wydarzenia: Konferencja
Dziedzina wydarzenia: Medyczna
Przeznaczenie wydarzenia: Naukowo-medyczne

Wielce Szanowni Państwo!
W imieniu Komitetu Organizacyjnego, mamy ogromną przyjemność zaprosić Państwa na II Zjazd Naukowy Polskiego Towarzystwa Biologii Medycznej oraz XI Konferencję Naukowo-Szkoleniową Sekcji Immunomodulacji i Immunotoksykologii Polskiego Towarzystwa Immunologii Doświadczalnej i Klinicznej która odbędzie się w Kościelisku w dniach: 31.05-05.06.2016 roku.
Tegoroczna konferencja jest kolejnym spotkaniem najwybitniejszych polskich i zagranicznych naukowców. Jej głównym zadaniem jest promowanie osiągnięć, wymiana doświadczeń oraz integracja środowisk naukowych, klinicznych oraz diagnostycznych z różnych obszarów i dziedzin nauki na rzecz rozwoju dyscypliny wiedzy jaką jest biologia medyczna.

W tym roku nasze spotkanie odbywać się będzie pod hasłem: „Medycyna XXI wieku”. Realizując to motto dołożymy wszelkich starań by mogli się Państwo spotkać z ludźmi którzy rzeczywiście tworzą współczesną i przyszłą medycynę. Będą to uznani w kraju i na świecie pionierzy i liderzy swoich dziedzin którzy przedstawią obecny stan wiedzy oraz wyzwania na przyszłość. Wzorem ubiegłych lat nie tylko będziecie Państwo mogli posłuchać ciekawych wykładów ale także porozmawiać i nawiązać kontakty naukowe w sprzyjającej i ciepłej atmosferze.
Licząc na Państwa życzliwość, z wyrazami szacunku i poważania,

W imieniu Komitetu Organizacyjnego

Prof. dr hab. Jacek Malejczyk
Prof. dr hab. Andrzej K. Siwicki




Organizator

Polskie Towarzystwo Biologii Medycznej i Sekcja Immunotoksykologii i Immunomodulacji Polskiego Towarzystwa Immunologii Doswiadczalnej i Klinicznej

Współorganizatorzy

Klinika Pediatrii, Nefrologii i Alergologii Dziecięcej CSK MON Wojskowego Instytutu Medycznego

Katedra Mikrobiologii i Immunologii Klinicznej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Katedra i Zakład Histologii i Embriologii Centrum Biostruktury Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej i Immunologii Klinicznej Wieku Rozwojowego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

Aktualności

  • 30 maja 2016

    Program szczegółowy Zakopane-Koscielisko 2016

    Szanowni Państwo, w załączniku możecie Państwo pobrać aktualny, szczegółowy program Zjazdu.

    Załączniki

    Program Kościelisko 2016 | DOC
  • 23 maja 2016

    Zmiana terminu wykładów II

    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż z przyczyn niezależnych od organizatorów nastąpi zamiana terminu wykładów Pani Profesor Demkow i Pana Profesora Laska. Wykład Pani prof. Urszuli Demkow odbędzie się w czwartek 02.06.2016 roku o godzinie 9.30, natomiast wykład Pana prof. Witolda Laska odbędzie się w piątek 03.06.2016 roku o godzinie 15.00. Za zmianę serdecznie przepraszamy.
  • 18 maja 2016

    Zmiana terminu wykładów

    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż z przyczyn niezależnych od organizatorów nastąpi zamiana terminu wykładów Pani Profesor Kiedy i Pana Profesora Wiznerowicza. Wykład Pani prof. Claudine Kieda odbędzie się w piątek 03.06.2016 roku o godzinie 9.30. Wykład Pana prof. Macieja Wiznerowicza odbędzie się w czwartek 02.06.2016 roku o godzinie 15.30. Za zmianę serdecznie przepraszamy.
  • 9 maja 2016

    Program szczegółowy

    Szanowni Uczestnicy, w załączniku dostępny jest do pobrania szczegółowy program Zjazdu w Kościelisku.

    Załączniki

    Program Kościelisko 2016 | DOC
  • 15 kwietnia 2016

    Nabór prac ponownie uruchomiony

    Uprzejmie informujemy, że problem techniczny z naborem prac został już usunięty. Jednocześnie potwierdzamy, iż ze względu na dzisiejszy problem nabór został przedłużony do północy do dnia 18.04.2016. Jeszcze raz przepraszamy za kłopoty i zachęcamy do zgłaszania prac. Z wyrazami szacunku - Komitet Organizacyjny.
  • 15 kwietnia 2016

    Nabór prac - problem techniczny

    Szanowni Państwo, ze względu na problem techniczny z dodawaniem prac zaistniały w dniu dzisiejszym (ostatni dzień naboru) postaramy się, po rozwiązaniu problemu, wydłużyć nabór do dnia 18.04.2016 roku do godziny 23.59. Za zaistniałe kłopoty serdecznie przepraszamy.
  • 11 kwietnia 2016

    Nabór prac

    Szanowni Uczestnicy, to już ostatni tydzień naboru prac. Niestety, ze względu na konieczność recenzji oraz inne wymogi techniczne, nie będzie możliwości przedłużenia terminu naboru prac! Rozpatrywane będą tylko prace zgłoszone. Prosimy o szybkie zgłaszanie prac (także tych będących w przygotowaniu).
  • 6 kwietnia 2016

    Prace

    Szanowni Państwo, zapraszamy serdecznie do zgłaszania swoich prac w ramach II Zjazdu Naukowego Polskiego Towarzystwa Biologii Medycznej i XI Konferencji Naukowo-Szkoleniowej Sekcji Immunotoksykologii i Immunomodulacji PTIDiK. Prosimy pamiętać o terminie zakończenia naboru - 15.04.2016 r. W celu zgłoszenia pracy należy wejść w zakładkę: "MENU" a następnie zalogować się na swój profil (uczestnik musi być zarejestrowany). Po kliknięciu w nazwę Konferencji pojawią się zakładki w tym zakładka: "Zgłaszanie prac". Następnie klikamy "Dodaj pracę" i wybieramy odpowiednią kategorię. Po przejściu do kreatora możemy rozpocząć dodawanie pracy.
  • 6 kwietnia 2016

    Faktury pro forma

    Szanowni Państwo, wszystkie osoby, które chciałby aby została wystawiano faktura pro forma za udział w Konferencji proszone są o wysłanie danych Instytucji (takich samych jakie później mają znaleźć się na fakturze) oraz danych uczestników (w przypadku uczestnictwa kilku osób z jednej jednostki) na adres: lewickis@gmail.com Sławomir Lewicki (Skarbnik PTBMed).
  • 19 marca 2016

    Zakwaterowanie

    Uprzejmie przypominamy, że rezerwacji hotelu dokonujecie Państwo samodzielnie a należność za zakwaterowanie i wyżywienie regulujemy bezpośrednio z hotelem, który Państwo zarezerwowaliście. W celu zapewnienia zakwaterowania przelewu należy dokonać do 15 maja. Proponujemy dla uczestników Zjazdu zakwaterowanie w ośrodku Rewita WDW Kościelisko po preferencyjnych cenach (miejsce w pokoju 2-osobowym - 130 PLN/osoba/doba, miejsce w pokoju 1-osobowym - 150 PLN/doba, cena zakwaterowania obejmuje posiłki).Proszę pamiętać, że zgodnie z obowiązującymi przepisami na miejscu zostanie pobrana opłata klimatyczna w wysokości 1,50 zł/dzień/osobę (dodatkowo płatna w recepcji hotelu) . Proponowane ceny dotyczą jedynie uczestników Zjazdu! Prosimy przy rezerwacji poinformować o fakcie uczestnictwa w II Zjeździe PTBMed. W celu ułatwienia zakwaterowania możecie Państwo także przesłać do hotelu załączony formularz.

    Załączniki

    Formularz zakwaterowania WDW Rewita | DOC

    Prosimy przesłać wypełniony załącznik do WDW Kościelisko
    na adres: rezerwacje-zakopane@rewita.pl
    lub faxem: +48 (18) 207 93 00

  • 16 marca 2016

    Uwaga!!!

    W dniach 16 - 17.03.2016 r. nastąpi chwilowa przerwa techniczna w panelu przyjmowania prac. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
  • 15 marca 2016

    Zgody

    Szanowni Uczestnicy, uprzejmie prosimy aby w trakcie logowania zwrócić szczególną uwagę na to, by wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz akceptację regulaminu sprzedaży usług szkoleniowych. Obie zgody są niezbędne do prawidłowego procesu rejestracji i uczestnictwa w Konferencji.
  • 7 marca 2016

    Zgłaszanie prac

    Szanowni Państwo, zapraszamy serdecznie do zgłaszania swoich prac w ramach II Zjazdu Naukowego Polskiego Towarzystwa Biologii Medycznej i XI Konferencji Naukowo-Szkoleniowej Sekcji Immunotoksykologii i Immunomodulacji PTIDiK. W celu zgłoszenia pracy należy wejść w zakładkę: "MENU" a następnie zalogować się na swój profil (uczestnik musi być zarejestrowany). Po kliknięciu w nazwę Konferencji pojawią się zakładki w tym zakładka: "Zgłaszanie prac". Następnie klikamy "Dodaj pracę" i wybieramy odpowiednią kategorię. Po przejściu do kreatora możemy rozpocząć dodawanie pracy. Termin zgłaszania prac upływa 15.04.2016 roku.
  • 7 marca 2016

    Formularz zakwaterowania

    Szanowni uczestnicy Konferencji, w celu ułatwienia zakwaterowania w WDW Kościelisko zamieszczamy formularz zakwaterowania, który można pobrać ze strony i przesłać wypełniony do Ośrodka.

    Załączniki

    Formularz zakwaterowania | DOC

    Prosimy przesłać wypełniony załącznik do WDW Kościelisko
    na adres: rezerwacje-zakopane@rewita.pl
    lub faxem: +48 (18) 207 93 00

  • 7 marca 2016

    Sesje Młodych Naukowców

    Szanowni Państwo, serdecznie zapraszamy młodych pracowników naukowych do zgłaszania prac. Jak każdego roku na autorów najlepszych doniesień ustnych i plakatowych czekają atrakcyjne nagrody! Dodatkowo studenci i doktoranci płacą tylko 200 zł opłaty konferencyjnej. Sesje dla młodych naukowców zostały zaplanowane w sobotę tak aby nie kolidowały z ewentualnymi obowiązkami na macierzystych jednostkach naukowych. Aby doniesienie ustne lub plakat mógł być zakwalifikowany do Sesji Młodych Naukowców musi spełnić dwa warunki: po pierwsze, minimum 50 % autorów maksymalnie do 35 roku życia oraz pierwszy i prezentujący pracę autor musi liczyć sobie nie więcej niż 35 lat. Zapraszamy serdecznie wszystkich młodych pracowników nauki!
  • 25 lutego 2016

    Rejestracja

    Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż formularz rejestracyjny dostępny jest w zakładce "MENU". Po zarejestrowani powinniście Państwo otrzymać maila z potwierdzeniem rejestracji. W przypadku braku potwierdzenia lub kłopotami z rejestracją prosimy o kontakt z Sekretariatem Zjazdu.
  • 24 lutego 2016

    prof. Henryk Skarżyński

    Udział w Zjeździe potwierdził prof. dr hab. n. med. Henryk Skarżyński - światowej klasy specjalista w zakresie otolaryngologii, jeden z pomysłodawców i obecny dyrektor Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu. http://www.henrykskarzynski.pl/pl/
  • 4 lutego 2016

    Uwaga!

    Na konto podane w zakładce - OPŁATY - prosimy wpłacać jedynie opłatę konferencyjną. Należność za zakwaterowanie i wyżywienie regulujemy bezpośrednio w hotelu, który Państwo zarezerwowaliście. Proponujemy dla uczestników Zjazdu zakwaterowanie w ośrodku Rewita WDW Kościelisko po preferencyjnych cenach (miejsce w pokoju 2-osobowym - 130 PLN/osoba/doba, miejsce w pokoju 1-osobowym - 150 PLN/doba, cena zakwaterowania obejmuje posiłki). Proszę pamiętać, że zgodnie z obowiązującymi przepisami na miejscu zostanie pobrana opłata klimatyczna w wysokości 1,50 zł/dzień/osobę (dodatkowo płatna w recepcji hotelu) . Proponowane ceny dotyczą jedynie uczestników Zjazdu! Prosimy przy rezerwacji poinformować o fakcie uczestnictwa w II Zjeździe PTBMed.
  • 4 lutego 2016

    Zaproszeni Wykładowcy

    Swój udział w konferencji potwierdzili kolejni wybitni naukowcy. II Zjazd Naukowy PTBMed zaszczycą swoją obecnością profesorowie: Claudine Kieda, Nadzieja Drela, Jan Lubiński, Leszek Kaczmarek, Jan Żeromski, Wiesław Jędrzejczak, Maciej Wiznerowicz, Mirosław Wielgoś, Rafał Płoski.
  • 29 stycznia 2016

    Punkty edukacyjne

    Uczestnictwo w konferencji będzie upoważniało do uzyskania punktów edukacyjnych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 6.10.2004 roku w sprawie sposobów dopełnienia obowiązku doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów (Dz. U. Nr 231, poz. 2326 z późn. zm.).
  • 29 stycznia 2016

    Prof. Witold Lasek

    Udział w Zjeździe potwierdził wybitny polski immunolog - prof. Witold Lasek. Pan Profesor wygłosi wykład zatytułowany: "Rola układu odpornościowego w zjawisku nowotworzenia".
  • 26 stycznia 2016

    Koszty zakwaterowania i wyżywienia

    UWAGA: Koszty zakwaterowania i wyżywienia w trakcie pobytu na Konferencji pokrywacie Państwo samodzielnie. Proponujemy dla uczestników Zjazdu zakwaterowanie w ośrodku Rewita WDW Kościelisko po preferencyjnych cenach. WYMAGANA WCZEŚNIEJSZA REZERWACJA!
  • 26 stycznia 2016

    Prelegenci

    Swój udział w Konferencji potwierdzili już: prof. Leonora Bużańska prof. Małgorzata Lewandowska-Szumieł prof. Zygmunt Pojda prof. Piotr Trzonkowski

INFORMACJE

PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW

Streszczenia doniesień ustnych i plakatów należy przysłać za pośrednictwem elektronicznego systemu rejestracji. Nabór prac rozpoczyna się 01.02.2016. Zakończenie naboru prac - 15.04.2016.

Artykuł oryginalny lub przeglądowy w języku polskim (do 20 stron; czcionka Times New Roman 12, margines z każdej strony 2,5 cm, odstęp 1,5 wiersza, tytuł pogrubiony, nazwiska i adres instytucji kursywą) do opracowania książkowego wydanego przez Wydawnictwo SPW Edycja należy wysłać do Pani Ewy Szczucińskiej na adres: stenia@uwm.edu.pl (tel.: + 48 609 678 555).

WAŻNE TERMINY

Zgłoszenie uczestnictwa oraz streszczenia (formularz elektroniczny na stronie) należy przesłać drogą elektroniczną za pośrednictwem strony internetowej konferencji do 15 kwietnia 2016 r.

Pracę przeglądową do wydania książkowego prosimy przesłać drogą elektroniczną na adres:
stenia@uwm.edu.pl do 15 kwietnia 2016 r.

Wniesienie opłaty konferencyjnej do 15 kwietnia 2015 r.

PROGRAM KONFERENCJI PRZEWIDUJE:

•Wykłady plenarne zaproszonych gości (20 lub 30 min.)

•Doniesienia ustne (10 min.)

•Sesję plakatową (wielkość plakatu 70-100 cm)

•Sesję młodych pracowników naukowych (pracownik nauki do 35 roku życia) – doniesienia ustne (10 min.) lub plakat

•Artykuły do opracowania książkowego

KOSZTY ZAKWATEROWANIA
Koszty zakwaterowania i wyżywienia w trakcie pobytu na Konferencji pokrywacie Państwo samodzielnie. Proponujemy dla uczestników Zjazdu zakwaterowanie w ośrodku Rewita WDW Kościelisko po preferencyjnych cenach.
Miejsce w pokoju 2-osobowym - 130 PLN/osoba/doba
Miejsce w pokoju 1-osobowym - 150 PLN/doba
Cena zakwaterowania obejmuje posiłki. Prosimy pamiętać, iż na miejscu dodatkowo każdej osobie doliczona zostanie opłata klimatyczna w wysokości 1,50 zł za każdy dzień pobytu. Proponowane ceny dotyczą jedynie uczestników Zjazdu! Prosimy przy rezerwacji poinformować o fakcie uczestnictwa w II Zjeździe PTBMed.
UWAGA: WYMAGANA WCZEŚNIEJSZA REZERWACJA!

Opłaty

    Konto bankowe

    68 1020 1042 0000 8102 0312 3098

    Dane do przelewu: Nazwa odbiorcy: POLSKIE TOWARZYSTWO BIOLOGII MEDYCZNEJ Nazwa banku: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA. W tytule przelewu proszę podać: Imię i Nazwisko, Zakopane 2016

    Koszty uczestnictwa w konferencji

    Uczestnik standardowy

    Przy rejestracji do 30 kwietnia 2016
    600,00 PLN

    Członkowie PTBMed lub PTIDiK

    Przy rejestracji do 30 kwietnia 2016
    450,00 PLN

    Studenci i doktoranci

    Przy rejestracji do 30 kwietnia 2016
    200,00 PLN

    Osoba towarzysząca

    Przy rejestracji do 30 kwietnia 2016
    200,00 PLN

Regulamin

Regulamin

sprzedaży usług szkoleniowych w ramach oferty szkoleniowej dostępnej na stronie www.wim.mil.pl


§ 1 Definicje

1. Regulamin – niniejszy zbiór przepisów regulujących kwestie związane ze świadczeniem Usług Szkoleniowych.

2. Organizator – oznacza podmiot organizujący i rozliczający szkolenie.

3. Zamawiający – pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna, która złożyła formularz zgłoszeniowy na szkolenie.

4. Uczestnik– uczestniczący w szkoleniu Zamawiający, będący osobą fizyczną lub osobą fizyczną zgłoszoną przez Zamawiającego będącego osobą prawną, który opłacił szkolenie i został zarejestrowany przez Organizatora szkolenia jako uczestnik.

5. Oferta – aktualna oferta cenowa, która oprócz ceny może zawierać również dodatkowe szczegóły takie jak zakres oferty, termin realizacji usługi, miejsce realizacji usługi, inne warunki realizacji usługi.

6. Umowa o świadczenie Usług Szkoleniowych – umowa cywilnoprawna, do zawarcia której dochodzi poprzez złożenie Zamówienia online, której przedmiotem jest nabycie Usług Szkoleniowych.

7. Usługi Szkoleniowe – sprzedawane i świadczone bezpośrednio przez Organizatora.

8. Portal – zintegrowany system obsługi wydarzeń wim-con.


§ 2 Postanowienia ogólne

1. Regulamin określa warunki oraz zasady sprzedaży i świadczenia Usług Szkoleniowych przez Organizatora za pośrednictwem strony www.wim.mil.pl.

2. Każda osoba korzystająca z oferty jest zobowiązana zapoznać się z regulaminem.

3. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem strony www.wim.mil.pli https://wimcon.wim.mil.plpoprzezzawarcie Umowy na odległość, zawartej pomiędzy Organizatorem oraz Uczestnikiem.



§ 3 Zawarcie Umowy

1. Umowa o świadczenie Usług Szkoleniowych zostaje zawarta po zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu przez Zamawiającego oraz po e-mailowym zaakceptowaniu zgłoszenia na szkolenie przez Organizatora.

2. Zamawiający wysyła zgłoszenie uczestnictwa poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej Organizatora.

3. Zamawiający zwrotnie otrzyma potwierdzenie zapisu (wiadomość e-mail przesłana na adres poczty elektronicznej podany przez Zamawiającego w formularzu zgłoszeniowym), w którym może zweryfikować poprawność wybranej grupy, terminu i nazwy szkolenia oraz kwotę do zapłaty.

4. Otrzymanie e-maila informującego o przyjęciu zgłoszenia oznacza, iż zgłoszenie zostało złożone prawidłowo i doszło do zawarcia Umowy. Świadczenie Usług Szkoleniowych następuje po otrzymaniu przez Organizatora zapłaty za szkolenie, zgodnie z wysokością opłaty za szkolenie wskazanej w sposób określony w § 4.



§ 4 Warunki uczestnictwa

1. Wysokość opłaty za szkolenie jednego Uczestnika jest podawana w Ofercie opublikowanej na stronie internetowej Organizatora. Uczestnikowi przysługują rabaty zgodnie z warunkami Oferty.

2. Wszystkie ceny są cenami brutto wyrażonymi w polskich złotych.

3. Zamawiający jest zobowiązany do dokonania opłaty za uczestnictwo w terminie 21 dni przed rozpoczęciem szkolenia na wskazany nr rachunku bankowego, jeśli Organizator nie ustali inaczej. Brak wpływu płatności do Organizatora w ww. zostaje uznane za wycofanie zgłoszenia kwalifikującego do udziału w szkoleniu.

4. Opłata za szkolenie obejmuje, poza opłatą wymienioną w ust. 1 i 3 przerwy kawowe i certyfikat. Opłata nie obejmuje materiałów szkoleniowych. Koszty dojazdu do miejsca organizacji szkolenia oraz koszty ewentualnego zakwaterowania, Uczestnik pokrywa we własnym zakresie.

5. W przypadku szkoleń wymagających wcześniejszego przekazania materiałów szkoleniowych, Organizator przesyła je na wskazany w formularzu rejestracyjnym adres korespondencyjny Uczestnika.

6. Organizator zastrzega sobie prawo do:

a) odwołania lub przesunięcia szkolenia na inny termin w przypadku, gdy liczba zgłoszonych Uczestników nie jest wystarczająca do przeprowadzenia szkolenia,

b) modyfikacji godziny rozpoczęcia i zakończenia szkolenia – z zastrzeżeniem stałej liczby godzin szkolenia podanych w odpowiedniej Ofercie,

c) zaproponowania Zamawiającemu następnego terminu szkolenia, jeżeli liczba zgłoszonych uczestników przekroczy ustaloną przez Organizatora maksymalną liczbę uczestników dla danego typu szkolenia.

7. Przy zaistnieniu zdarzenia opisanego w § 4 ust. 6 lit. a Organizator powiadomi niezwłocznie Uczestnika o takim fakcie na adres poczty elektronicznej podanej w zamówieniu. Uczestnik ma w takim przypadku prawo do odstąpienia od Umowy, o czym powinien powiadomić Organizatora na adres poczty elektronicznej – nie później niż w ciągu 3 dni od otrzymania powiadomienia o zmianie. W takim przypadku Organizator zwróci Uczestnikowi w ciągu 7 dni już zapłacone należność za szkolenie. Zwrot nastąpi na konto Uczestnika, które powinno zostać podane w wiadomości o rezygnacji.


§ 5 Odstąpienie


1. Zamawiający, jeżeli jest konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827) ma możliwość odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.

2. Oświadczenie o odstąpieniu może zostać złożone w formie załącznika do wiadomości poczty elektronicznej lub w formie pisemnej wysłanej na adres Organizatora, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827). Załącznik jest dostępny na stronie internetowej Organizatora.W tytule wiadomości należy wpisać słowo „Odstąpienie” oraz w treści wiadomości zwięzłą informację, którego szkolenia dotyczy odstąpienie.

3. Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), są dostępne na stronie internetowej Organizatora.

§ 6 Rezygnacja

1. Uczestnik może zrezygnować z zamówionej Usługi Szkoleniowej nie później niż na 14 dni przed terminem szkolenia podanym w odpowiedniej Ofercie. W przypadku chęci rezygnacji Uczestnik powinien wysłać stosowną informację do Organizatora w formie wiadomości poczty elektronicznej. W tytule wiadomości należy wpisać słowo „Rezygnacja” oraz w treści wiadomości zwięzłą informację, którego szkolenia dotyczy rezygnacja. W takim przypadku Organizator zwróci Uczestnikowi w ciągu 7 dni już zapłacone należności za szkolenie. Zwrot nastąpi na rachunek bankowy Uczestnika, który powinien zostać podany w wiadomości o rezygnacji.

2. Jeżeli jednak rezygnacja nastąpi później niż na 14 dni przed terminem szkolenia, wtedy Organizator zwraca Uczestnikowi opłatę w wysokości 50% Usługi Szkoleniowej związaną z przygotowaniem Usługi Szkoleniowej. Rezygnacja jest jednoznaczna z odstąpieniem od Umowy z winy Uczestnika.

3. W przypadku zgłoszenia rezygnacji w terminie 3 dni roboczych przed szkoleniem oraz w przypadku nieobecność Uczestnika na szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy, Organizator nie zwraca opłaty za szkolenie.

§ 7 Postępowanie reklamacyjne

1. Każdy Uczestnik ma prawo do składania reklamacji dotyczących Usług Szkoleniowych
w terminie czternastu dni roboczych od daty zakończenia Szkolenia.

2. Reklamację składaną przez Uczestnika w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi Szkoleniowej należy sporządzić w formie pisemnej oraz określić:

a) uczestnika w sposób umożliwiający jego identyfikację,

b) nazwę, grupę i termin Usługi Szkoleniowej, której reklamacja dotyczy,

c) przedmiot reklamacji oraz okoliczności uzasadniające reklamację.

3. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres korespondencyjny:

Wojskowy Instytut Medyczny, ul. Szaserów 128, 04-141 Warszawa.

4. Organizator odpowie na zgłoszone reklamacje w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zgłoszenia.

§ 8 Ochrona danych osobowych

1. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późniejszymi zmianami), składając formularz rejestracyjny na szkolenie, Uczestnik wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie Organizatora poprzez zaznaczenie przygotowanych w formularzu oświadczeń. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zobowiązań Organizatora wobec Uczestnika oraz w celach marketingowych za zgodą wyrażoną w formularzu. Podanie danych osobowych przez Uczestnika oraz zgoda na ich przetwarzanie w celu realizacji zobowiązań Organizatora wobec Uczestnika są niezbędne do zrealizowania usługi szkoleniowej przez Organizatora szkolenia.

2. Uczestnik ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

3. Uczestnikowi przysługuje prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celach marketingowych lub przekazywania danych innym administratorom baz danych oraz prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania i uzupełniania. Dane Uczestnika przetwarzane są na zasadzie dobrowolności.

4. Administratorem danych osobowych jest Wojskowy Instytut Medyczny.

§ 9 Funkcjonalności treści cyfrowych oraz techniczne środki ich ochrony

1. Organizator informuje iż w ramach udostępnianych treści cyfrowych dostępne są ogólne informacje o szkoleniu, jak również warunki uczestnictwa w nim. Uczestnik może również za pomocą udostępnionego formularza zgłosić swój udział w szkoleniu oraz skontaktować się z Organizatorem za pomocą poczty elektronicznej lub formularza kontaktowego. Organizator stosownie do swojej wiedzy umieszcza na stronie portalu program ramowy szkoleń oraz warunki uczestnictwa.

2. Dostęp do portalu chroniony jest za pomocą unikalnej kombinacji nazwy użytkownika i hasła a sam portal udostępniony jest za pomocą technologii https i autoryzowany certyfikatem Organizatora. Treści zawarte w portalu podlegają archiwizacji i procedurze wykonywania kopii zapasowych zgodnie z procedurą opisaną w Polityce Bezpieczeństwa.

3. Udostępniony przez Organizatora portal nie interoperuje ze sprzętem i oprogramowaniem Uczestnika. Na życzenie Uczestnika możliwe jest zapisanie na komputerze uczestnika plików udostępnionych w portalu.


§ 10 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), Kodeksu Cywilnego oraz inne obowiązujące w tym względzie przepisy prawa.

2. Organizator szkolenia zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zgłoszenia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zgłoszenia.

Komitety

KOMITET NAUKOWY

Aleksander Wasiutyński

prof. dr hab. n. med.

Ewa Skopińska-Różewska

prof. dr hab. n. med.

Andrzej Krzysztof Siwicki

prof. dr hab.

Jacek Malejczyk

prof. dr hab. n. med.

Andrzej Chciałowski

prof.dr hab. n. med

Joanna Chorostowska-Wynimko

prof. dr hab. n. med.

Jarosław Dastych

prof. dr hab.

Urszula Demkow

prof. dr hab.n.med.

Joanna Domagała-Kulawik

prof.dr hab.n.med.

Grzegorz Gielerak

gen. bryg. prof. dr hab. n. med.

Bolesław Kalicki

dr hab n med.

Claudine Kieda

prof.

Ewa Kontny

dr hab.

Elżbieta Kucharska

prof. dr hab.

Elżbieta Mierzwińska-Nastalska

prof.dr hab.n.med.

Bożena Obmińska-Mrukowicz

prof.dr hab.

Anna Ratajska

dr hab. n.med.

Jacek Roliński

prof.dr hab.n.med.

Sylwia Słotwińska

prof. dr hab. n. med.

Małgorzata Lewandowska-Szumieł

prof.dr hab.

Wanda Stankiewicz

dr hab. n.med.

Robert Słotwiński

prof. dr hab. n. med.

Anna Stasiak-Barmuta

prof.dr hab.n.med.

Cezary Szczylik

prof.dr hab.n.med.

Iwona Wawer

prof.dr hab.n.farm.

Barbara Wróblewska

prof.dr hab.

KOMITET ORGANIZACYJNY

prof. Jacek Malejczyk

Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego

prof. Andrzej Krzysztof Siwicki

Przewodniczący Komitetu Organizacyjnego

Iwona Błażejewska

Sekretariat Zjazdu

Ewa Szczucińska

Sekretariat Zjazdu

dr Elżbieta Górska

dr Ewa Jankowska-Steifer

mgr Edyta Kaczorek

dr hab. n. med. Bolesław Kalicki

dr Sławomir Lewicki

lewickis@gmail.com

płk dr inż. Piotr Murawski

dr Dorota Radomska-Leśniewska

dr hab. n. med. Marek Saracyn

mgr Patrycja Schulz

dr Robert Zdanowski

rzdanowski@wim.mil.pl

Program

31 maja 2016

Rejestracja uczestników

1 czerwca 2016

Uroczyste rozpoczęcie Konferencji

Wykład Inauguracyjny

Przerwa kawowa

Sesja I

Biologia i Medycyna Rozwoju

Przerwa obiadowa

Sesja II

Diagnostyka i Genetyka Medyczna

Walne Zebranie PTBMed

Walne zebranie członków Polskiego Towarzystwa Biologii Medycznej

Ognisko integracyjne

2 czerwca 2016

Sesja III

Immunologia Doświadczalna i Kliniczna cz.1

Przerwa kawowa

Sesja IV

Medycyna Regeneracyjna i Biotechnologia cz.1

Przerwa obiadowa

Sesja V

Biologia Komórki

2 czerwca 2016

Sesja VI

Sesja plakatowa - Varia

3 czerwca 2016

Sesja VII

Biologia Nowotworów

Przerwa kawowa

Sesja VIII

Medycyna Regeneracyjna i Biotechnologia cz.2

Przerwa obiadowa

Przedstawienie teatralne "Wujaszek"

Teatr w Stodole Doroty Ruśkowskiej

3 czerwca 2016

Sesja IX

Immunologia Doświadczalna i Kliniczna cz.2

3 czerwca 2016

Uroczysta kolacja

4 czerwca 2016

Sesja X

Współczesne Zagrożenia Zdrowotne

Przerwa kawowa

Przerwa obiadowa

4 czerwca 2016

Sesja XII

Sesja Plakatowa Młodych Naukowców

4 czerwca 2016

Sesja XI

Sesja Młodych Naukowców - Doniesienia Ustne

5 czerwca 2016

Uroczyste zakończenie Zjazdu.

Wykładowcy

Augustynowicz-Kopeć Ewa, prof. dr hab. n. med.

Czy zwierzęta hodowlane i dzikie mogą stanowić ogniwo w transmisji gruźlicy w środowisku?, 2016-06-04, 09:00:00 - 11:00:00, Aula A

Böhner Steffen, dr

Hyperspectral flow cytometry. [Eng.], 2016-06-02, 09:00:00 - 11:00:00, Aula A

Bużańska Leonora, prof. dr hab. n. med.

Modelowanie ludzkiej neurogenzy w warunkach biomimetycznych in vitro: zastosowanie do badań toksykologicznych i przedklinicznych., 2016-06-03, 11:30:00 - 13:00:00, Aula A

Demkow Urszula, Prof. dr hab. n. med.

Diagnostyka molekularna w alergologii., 2016-06-02, 09:00:00 - 11:00:00, Aula A

Drela Nadzieja, prof. dr hab.

Limfocyty B: bezpośrednia i pośrednia rola w supresji odpowiedzi odpornościowej., 2016-06-02, 09:00:00 - 11:00:00, Aula A

Jędrzejczak Wiktor, prof. dr hab. n. med.

Komórki macierzyste białaczki., 2016-06-03, 09:00:00 - 11:00:00, Aula A

Kaczmarek Leszek, prof.dr hab.

Metaloproteaza macierzowa, MMP-9, w prawidłowej i patologicznej plastyczności synaptycznej., 2016-06-01, 09:30:00 - 10:30:00, Aula A

Kieda Claudine, prof.

Cell recognition and Glycobiology. [Eng.], 2016-06-03, 09:00:00 - 11:00:00, Aula A

Kubiak Jacek, dr hab.

Regulacja cytoszkieletu aktynowego przez TCTP i RhoA: rola w raku jajnika i w odrzucaniu przeszczepów serca., 2016-06-02, 15:00:00 - 17:30:00, Aula A

Kuchar Ernest, dr hab. n. med.

Wirus ZIKA i inne zagrożenia związane z podróżowaniem., 2016-06-04, 09:00:00 - 11:00:00, Aula A

Lasek Witold, prof. dr hab. n. med.

Rola układu odpornościowego w procesie nowotworzenia., 2016-06-03, 15:00:00 - 17:30:00, Sala D

Lewandowska-Szumieł Małgorzata, prof. dr hab. n. med.

Inżynierskie spojrzenie na tkanki., 2016-06-02, 11:30:00 - 13:00:00, Aula A

Lubiński Jan, prof. dr hab. n. med.

Dziedziczny rak piersi i jajnika., 2016-06-01, 15:00:00 - 16:30:00, Aula A

Madaliński Kazimierz, prof. dr hab. n. med.

Biologia wirusowego zapalenia wątroby C, trudności w uzyskaniu szczepionki, oraz rozpowszechnienie wirusa w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej., 2016-06-04, 09:00:00 - 11:00:00, Aula A

Nowis Dominika, prof. dr hab. n. med.

Postępy w immunoterapii nowotworów., 2016-06-03, 15:00:00 - 17:30:00, Sala D

Ołdak Monika, dr hab. n. med.

Kierunki badań genetycznych w dziedzinie słuchu., 2016-06-01, 11:00:00 - 13:00:00, Aula A

Pituch-Noworolska Anna, prof. dr hab. n. med.

Immunologia - nauka z perspektywą., 2016-06-01, 11:00:00 - 13:00:00, Aula A

Płoski Rafał, prof. dr hab. n. med.

Sekwencjonowanie eksomowe w diagnostyce medycznej - doświadczenia własne., 2016-06-01, 15:00:00 - 16:30:00, Aula A

Pojda Zygmunt, prof

Zastosowanie mezenchymalnych komórek macierzystych w medycynie regeneracyjnej., 2016-06-02, 11:30:00 - 13:00:00, Aula A

Skarżyński Henryk, prof. dr hab. n. med.

Rola słuchu w rozwoju współczesnego społeczeństwa – nowe szanse, możliwości, ryzyko., 2016-06-03, 11:30:00 - 13:00:00, Aula A

Trzonkowski Piotr , prof. dr hab. n. med.

Immunoterapia limfocytami T regulatorowymi w klinice – wczoraj, dziś, jutro., 2016-06-03, 15:00:00 - 17:30:00, Sala D

Wielgoś Mirosław, prof. dr hab. n. med.

Aktualne możliwości terapii płodu - wybrane zagadnienia., 2016-06-01, 15:00:00 - 16:30:00, Aula A

Wiznerowicz Maciej, dr hab. n. med.

Genomika raka w diagnostyce i terapii onkologicznej., 2016-06-02, 15:00:00 - 17:30:00, Aula A

Zwolska Zofia, prof. dr hab. n. med.

Przydatność metod molekularnych w monitorowaniu nadzorowanego leczenia gruźlicy., 2016-06-04, 09:00:00 - 11:00:00, Aula A

Żeromski Jan, prof. dr hab. n. med.

Aspekty molekularne odpowiedzi ustroju na infekcje wirusowe., 2016-06-02, 09:00:00 - 11:00:00, Aula A

Żurowska Aleksandra, prof. dr hab. n. med.

Rekombinowane monoklonalne przeciwciało wiążące białko C5 w leczeniu aZHM (atypowego zespołu hemolityczno- mocznicowego)., 2016-06-01, 11:00:00 - 13:00:00, Aula A

Miejsce

Rewita WDW Kościelisko

Adres

ul. St. Nędzy Kubińca 101
34-511 Kościelisko
rezerwacje: tel. +48 (18) 207 93 14

tel. +48 (18) 207 93 00 • fax +48 (18) 207 93 00 • rezerwacje: rezerwacje-zakopane@rewita.pl • kontakt ogólny: zakopane@rewita.pl